Örkelljunga TK

Klubbens naturskönt belägna utebanor i Hjelmsjö

Tennisträning för ungdomar 6-16 år under höstterminen 2024

2024-09-04 i Allmänt

Prenumerera via:

Det är dags att starta träningen och vi behöver anmälan om deltagande senast den 10 september för att kunna planera och sätta ihop grupperna. För dem som inte varit med tidigare behöver vi ha fullständigt personnummer för vår redovisning till Riksidrottsförbundet. Träningen börjar den 13 september och vi kommer ut med gruppindelning någon dag tidigare. Medlemskap krävs, för ett enskilt barn 100 kr eller alternativt för hela familjen 250 kr. Medlemskapet avser kalenderår så de som betalat detta under vårterminen så gäller detta hösten ut. Lös gärna medlemskap via matchi.se så får vi uppgifterna direkt in i systemet.

Vi vill ha så jämna grupper som möjligt vilket innebär att tränaren (Vlastik Ondrus) har rätt att ändra mellan grupperna under terminens gång.

Kostnaden för själva träningen uppgår till 250 kr per familj. Tacksam för insättning på bg 5737-4399.

Vi har inte mailadresser till alla så ni som ser att någon kompis saknas eller som är intresserad - hör av er!

Frågor och anmälan - gärna mail - till undertecknad eller till Vlastik, vlastikondrus@gmail.com, 072 239 69 77.

Erling

0708 556 174 erling.levin@gmail.com