Örkelljunga TK

Klubbens naturskönt belägna utebanor i Hjelmsjö

Banbokning utomhus

MEDLEMSAVGIFTER 2023:

Familj                                        250:-

Seniorer (över 18 år)                 150:-           (18-årsdag räknas från dag då kort löses)

Juniorer (under 18 år)                100:-

I första hand löses medlemskap via webbokningssystemet Matchi (se nedan). Medlemskort kan också lösas kontant hos kassören eller genom inbe­talning till nedanstående bankgiro. Ange i så fall alltid namn, adress, mailadress, telefon-nummer och personnummer (om du inte varit med i klubben tidigare).

I och med att du anger ditt personnummer godkänner du också klubbens hantering av personnummerhantering, vilket innebär att klubben inte lämnar personnummer till någon annan än Svenska Tennisförbundet och att klubben följer de nya reglerna enligt den nya dataskyddsförordningen (GDPR). I webbokningssystemet finns också ett regelverk som klubben följer.

REGLER FÖR TECKNING AV SPELTID FR.O.M 2020-05-01

Varje person som önskar spela måste vara kopplad till ett personligt spelkonto. Spelkontot laddas med pengar genom att man registrerar sig under https://www.matchi.se där du söker efter Örkelljunga TK. När du sedan spelar eller bokar tennistider dras pengar från ditt spelkonto eller kreditkonto. Det är inte möjligt att spela eller boka om inga pengar finns på spelkontot.

För att boka tennistid måste du först logga in, detta gör du genom att ange ditt användarnamn och lösenord. Klicka sedan på 'Schema' för att se spelschemat och bokningsbara tider. För att boka tid klicka på en bokningsbar tid (grön tid) och bekräfta sedan i nästa steg. Vill du se vad aktuell tid kostar håller du muspekaren över den lediga tiden. Genom att klicka i kalendern kan du byta dag samt månad.

Spel utan bokning bestraffas med 100:- per timme. Obetald straffavgift medför avstängning från banorna.

SPELAVGIFTER (förutsätter att båda/alla spelarna är medlemmar - om inte gäller högsta banhyra):

A. MEDLEMMAR

Senior - 40 kronor per timme för medlem.

Junior - 20 kronor per timme för medlem.

B.  ICKE MEDLEMMAR

Senior - 80 kronor per timme för icke-medlem.

Junior - 40 kronor per timme för icke-medlem.

Örkelljunga TK            bankgiro                       5737-4399

Kassör:                          Erling Levin                 tfn. 0708 556   174;

erling.levin@gmail.com